Pages

Friday 24 August 2012

Saya Rindu Awak !!!!!!!! :'(

Assalamualaikum w.b.t...

1.35 a.m, sabtu, 25 Ogos 2012.

    Tetiba jew aku rindu kat korang semua..sumpah rindu..tetiba malam nie aku nak tengok video kite semua..menangis aku tengok..aku rindu kat korang semua lah..aku rindu kt cikgu-cikgu kite..aku rindu kat budak-budak kelas kite..masing-masing da sambung belajar jauh-jauh.

Petikan dari komen seorang kawan..salah satu doa untuk kite semua..hope sume bakal tercapai segala yang di impikan.. Farahwahidah Md Senan Wa.. mcm2 ad dlam group kite ni kan.. nurse, secretary, zoologi, guru, maybe engineer? Penganalisis saham? n bermacam lg.. Daebak!!.. hehehe pegawai muda!!


Aku rindu korang!!!!!!! ='(



aku rindu korang..menangis aku tengok video nih ='(

No comments:

Post a Comment