Pages

Monday, 8 October 2012

Crown Garden Hotel, Kota Bharu, Kelantan

Assalamualaikum w.b.t.

Tanggal 9 Ogos 2012 (khamis)..

CROWN GARDEN HOTEL, KOTA BHARU,KELANTAN. 
Kat sini la aku dengan kawan2 yang lain pergi kursus asas 1 & 2 KOSISWA buat pertama kali untuk sem nie..haha..yer kew??? entah..x ingat da..rasa2 macam betul..kursus nie erlangsung selama 3 hari 2 malam..kat tempat yang aku mention besar2 kat atas tu lah..hehe..saja nak bagi orang jeles..kikiki.. Aku dalam KOSISWA nie memang kerja berjalan je lah..macam xde keje je aku nie kan..padahal belajar tu tujuan utama aku kat UITM DUNGUN nih...tapi tu adelah aktiviti sampingan aku selain bersama dengan ROTU nih..masa kat KB 2 punya la aku puas berjalan..sampai malam2 pon aku sanggup kuar lepas habis ceramah..aku g cari makanan..ngada2 pulak aku malam 2..nak makan MCD tapi x jumpe..so bertukar nak makan KFC aku lapar aku g la cari makanan ..pusing punya pusing dekat setengah jam jugak aku dengan ASFARIZA sesat cari KFC 2..hehe,nasib AS kawan yang baik..sanggup ikut aku redah bandar KB uw malam2 buta sebab aku nak makan KFC..sayang kau sangat2 lah AS..<3<3<3..hari pertama tu kami x g mana2 pon..cuma aku dengan AS je la yang rajin sangat berjalan..kuar sesuka hati jew..dekat pukul 1 pagi baru nak masuk hotel..hahaha :P bukan selalu berjalan pon hahaha...hari ke-2 baru kami g berjalan malam 2..kami g WAKAF CHE YEH balik hotel semula pukul 12 malam..tapi xde gamba pon masa kat sana..hari last aku dengan budak2 lain g pusing2 kat PASAR RANTAU PANJANG jauh pulak berjalan nya..dah la masa bulan puasa.berjalan waktu siang matahari tegak atas kepala..dengan orang yang ramai..memang dugaan jugak la masa 2..hehe..tapi pengalam nie memang best..xkan pernah aku lupa..kat sini ade jugak la gamba sikit2 yang aku ambik masa dekat hotel dengan kat pasar Rantau Panjang 2.. so,aku serta kan gamba2 tersebut di bawah ini...okey...:) 

OUR SWEETS MEMORIES IN KOTA BHARU, KELANTAN..


aku (faizah)
junior BLEPENG (jannah)

 nie lah gamba2 aku dengan junior + skuad + rakan seperjuangan..dekat hotel & meja makan..hahaha





rakan seperjuangan ( Asfariza )


my skuad (laila & nazira)
ruang menunggu hotel




my skuad ( haziq )

PASAR RANTAU PANJANG



GERBANG PASAR RANTAU PANJANG



aku dengan As
Nazira & jr Gubel ( Sarah )

 nie pulak gamba sebelum balik ke UITM DUNGUN...pada hari ke-3..kami berderak ke Pasar Rantau Panjang, Kelantan.
suasana pasar yang panas
dalam bas dah nak balik!!


Pak cik tengok ape 2 hah???haha
oppss...AWAS!! Kastam dihadapan :)


                                          
                                               SELAMAT YINGGAL KELANTAN!!! :')



KEDATANGAN KAMI UNTUK MENUNTUT ILMU..KEPULANGAN KAMI MEMBAWA SERIBU BEKALAN YANG BERGUNA..SEMOGA ILMU YANG KAMI DAPAT AKAN DIMANFAATKAN..BELAJAR SAMBIL BERCUTI!!!

V_( ^_^ )_V






FAIZAH PADY'S DELOVER

No comments:

Post a Comment