Pages

Tuesday, 10 July 2012

Tawar Hati :'(

     Assalamualaikum..nak mengeluh???? jangan, tak baik la mengeluh-geluh nie..seperti menyesal pulak..tapi..entah la tak tahu nak cakap n buat ape..kadang-kadang tu rasa macam dah tak tahan gan semua nie..tapi bile di fikirkan balik..tengok sume muke skuad aku..rasa serba salah pulak nak kuar..
     Kalau nak di ikut kat hati..rasa memang nak kuar..tapi aku kena kuat utk masa depan aku..harapan mak n abah tinggi untuk aku berjaya..bukan senang nak menggalas harapan mak ayah..lagi-lagi mereka mengharapkan aku mampu memegang jawatan dalam kerajaan..dan di sini la tapak permulaan nya..
    Malam tadi pada tarikh 09 Julai 2012, bile aku dengar je cite dari senior tenteng ape yang jadi..aku betul-betul jadi tawar hati da nak teruskan semua nie..GOTONG-ROYONG buat keceriaan??? yang mula nya adelah tugas junior..tibe-tibe kami perlu buat??? ape semua nie??? yeah..mungkin kot kami nie JUNIOR FOREVER perlu buat balik sume kerja-kerja masa kami junior dulu..Nak nagis aku dengar.. masa aku dengan skuad aku junior boleh jew kami buat sendiri tanpa bantuan dari orang atas..tapi kenapa perlu sekarang??
    Cukup-cukup la kami da kena buat semua tu dulu..bukan sekarang..zaman junior kami da berakhir la.. perlu ke kami buat semua tu lagi?? kau tau tak..aku da tawar hati nak amik taw pasal korang..tapi da tugas aku n skuad aku untuk amik tau pasal sume nie..aku terpaksa jugak..tolong la jangan buat kami jadi macam orang gila..banyak lagi kami kena uruskan kat sini.. tolong jangan buat aku sampai betul-betul jadi tawar ati gan skuad korang..n tak nak amik taw langsung pasal korang..susah nanti..ingat la..kerana mulut badan binasa..kerana junior kami terkena...korang memang terbaiklah junior...THANKS A LOT!!!!!!!!!!!!


2 comments:

  1. Tahniah,boleh tambah gadget lain bagi nampak ceria dan berinformasi.Masukkan counter,jam n pautan lain yang berkaitan

    ReplyDelete
  2. insyaAllah.. tgh blja lg...:) huhuhu

    ReplyDelete