Pages

Wednesday 30 January 2013

Pelengkap Jalan Cerita HidupKu

31 Januari 2013, 0207 a.m

Assalamualaikum w.b.t

        Setelah sekian lama aku meninggalkan laman blog yang aku sayang nie..akhirnya,hari nie aku bukak semula.sebenarnya aku ada banyak sangat cerita yang nak ditulis..tapi mungkin tak sempat aku nak tulis semuanya sekarang nie..

        PELENGKAP JALAN CERITA HIDUPKU...ini lah tajuk sebenar yang aku nak tulis pada entri kali nie..sejak dua menjak nie..ramai yang masuk dalam jalan cerita hidup aku untuk melengkapkan lagi jalaan cerita yang aku bina selamaini..kira-kira hampir 20 tahun jugaklah... mereka adalah insan-insan yang aku sayang dalam dunia nie..orang-orang yang aku selalu sebut dalam setiap doa harian aku...selain daripada doa aku buat kedua ibu bapa,serta keluarga tercinta..


        Selepas pulang dari berpenat lelah aku memerah keringat siang malam di latihan kem tahunan di UiTM Lendu, Melaka selama 23 hari...akhirnya setelah tiba di penghujung bulan 11 tahun 2012..tanggal 27 November 2012,aku telah di anugerahkan oleh ALLAH untuk mengenali seseorang insan yang sangat baik untuk diri aku..dia selalu menjaga dan mengambilan berat tentang diri aku..kadang-kadang aku sendiri yang lupa untuk menjaga diri..huhuhu..mujur ada dia yang sentiasa menegur aku..ALHAMDULILLAH YA ALLAH...TERIMA KASIH atas kurniaan MU yang paling berharga ini..


      Awak..terima kasih kerana sudi menjadi sebahagia daripada cerita hidup saya.kehadiran awak dalam hidup saya adalah sangat bermakna.disamping keluarga dan sahabat handai, awak adalah insan yang mampu membuat saya sentiasa gembira.TERIMA KASIH awak.Saya  tak akan pernah menyesal mengenali awak. FAISU~~

      


NORFAIZAH BINTI MAT ISA

No comments:

Post a Comment