Pages

Wednesday 12 September 2012

awak....maafkan saya awak...='(

Assalamualaikum w.b.t       Buat awak insan yang saya rindui..awak ='( maafkan saya sebab terpaksa buat semua nie..maafkan saya jika awak terasa hati dengan saya..maafkan saya kalau saya da mula kurang hubungi awak biar la melalui telefon ataupun facebook..awak,maafkan saya sebab buat awak sedih.maafkan saya buat awak tertanya-tanya kenapa saya buat semua nie pada awak.mesti awak anggap saya nie jahat kan awak??? BETULKAN AWAK???? SAYA NIE JAHAT... xlayak nak rapat dengan sapa-sapa.. ='(    
    Bukan niat saya untuk menjauh dari hidup awak..tapi keadaan memaksa saya.kedudukan kita berbeza..tapi saya pon tak tahu la..mungkin ramai yang mempertikaikan saya rapat dengan awak..tapi itu kenyataan..sikap awak yang selalu ambil berat dan anggap saya macam adeq itu yang membuatkan saya boleh rapat dengan awak..tapi, macam tulah,bila ramai yang tidak berpuas hati..kita menjadi mangsa..    
      Awak,saya rasakan mesti awak da baca semua semua status-status kat wall FB saya kan..tapi bile awak tanya saya xmengaku..saya cakap xde ape-ape..bile awak tanya siapa "awak" dalam semua status saya..saya cakap orang lain..maaf awak..xde niat pon nak tipu..saya cuma xnak awak terasa atau ape-ape lah...sebab saya sayang awak la..sebab awak da menjadi sebahagian dari kehidupan seharian saya walaupun kita jauh..ya memang awak..."awak" dalam status saya tu ade double meaning..tp awak cume taw satu jew..awak xtaw yang satu lg..kalau boleh saya xnak awak tau langsung pon..   
     Apa yang berlaku kat sini lebih baik awak tak tahu dari awak tahu...ape yang saya lalui kat sini lebih baik saya simpan daripada menceritakan kepada awak..walau ape pun..saya tetap sayang dan rindu awak lah...maafkan saya awak terpaksa buat semua nie..tapi macam mana pun saya tetap hubungi awak walaupun jarang..dan saya selalu tengok wall FB dan gambar awak bile saya rindu awak...='(

No comments:

Post a Comment